Vergeet 3 personas in 5 verticals gespreid over 7 doorslaggevende landen. Ontdek hoe Account Based Marketing zorgde voor een heerlijke deal tussen DS Smith en Mondeléz.

Lees de case

Corona heeft niet alleen vele deuren dichtgedaan, het heeft er ook een pak geopend. Dat van de online evenementen, bijvoorbeeld. En dus doken we samen met Belgian Meat Office een Online Evenementstudio in – voor een live persevenement in 6 verschillende talen. Spoiler alert: het werd een succes. We haalden er zelfs de voorpagina mee van een gerenommeerd vaktijdschrift.

Lees de case

Van droge data naar een uniek en praktisch document voor B2B lead generation? Ontdek dit straffe geval van B2B creativiteit met cijfers

Lees de case

Het jaarverslag, elk jaar opnieuw een stressy tijd? Niet voor DEME

Lees de case

Treffend: geef de zoekterm ‘jaarverslag’ in en Google stuurt u meteen naar een obscure pagina op de site van de Nationale Bank van België. Niet meteen de meest opwindende doorverwijzing – terwijl de publicatie van uw jaarverslag juist wél een opwindende gebeurtenis is. Eentje waar u een sterke campagne rond kunt bouwen. Zoals we samen met Proximus deden.

Lees de case

Ceres is een van de grootste graan-, meel- en bloemproducenten van België. Het bedrijf wil zich profileren als partner voor warme bakkers, waarbij passie en vakmanschap centraal staan. Maar hoe bereik je zo’n traditionele doelgroep, die artisanaal werkt en niet altijd mee is met digitale communicatie?

Lees de case
1 2 3