Naast een uitgebreide contentstrategie om een nieuwe doelgroep te bereiken, brachten we de nieuwe service van Phoenix Contact op een wel heel bijzondere manier tot leven.
Prismax, koploper in virtuele productie met Unreal Engine, vond dat het tijd was voor een opfrissing van hun branding. Samen lanceerden we de nieuwe en verbeterde Prismax, in een digitale wereld die voortdurend evolueert.
Een onvergetelijke eerste indruk maken? Verbaas B2B aankopers met waanzinnig coole 3D visuals van je producten. Net zoals BBC dat doet voor Thermo King
Vergeet 3 personas in 5 verticals gespreid over 7 doorslaggevende landen. Ontdek hoe Account Based Marketing zorgde voor een heerlijke deal tussen DS Smith en Mondeléz.
Corona heeft niet alleen vele deuren dichtgedaan, het heeft er ook een pak geopend. Dat van de online evenementen, bijvoorbeeld. En dus doken we samen met Belgian Meat Office een Online Evenementstudio in – voor een live persevenement in 6 verschillende talen. Spoiler alert: het werd een succes. We haalden er zelfs de voorpagina mee van een gerenommeerd vaktijdschrift.
Van droge data naar een uniek en praktisch document voor B2B lead generation? Ontdek dit straffe geval van B2B creativiteit met cijfers