Het jaarverslag, elk jaar opnieuw een stressy tijd? Niet voor DEME

Lees de case

Treffend: geef de zoekterm ‘jaarverslag’ in en Google stuurt u meteen naar een obscure pagina op de site van de Nationale Bank van België. Niet meteen de meest opwindende doorverwijzing – terwijl de publicatie van uw jaarverslag juist wél een opwindende gebeurtenis is. Eentje waar u een sterke campagne rond kunt bouwen. Zoals we samen met Proximus deden.

Lees de case

Ceres is een van de grootste graan-, meel- en bloemproducenten van België. Het bedrijf wil zich profileren als partner voor warme bakkers, waarbij passie en vakmanschap centraal staan. Maar hoe bereik je zo’n traditionele doelgroep, die artisanaal werkt en niet altijd mee is met digitale communicatie?

Lees de case

Van wereldberoemde consumer brand naar een Samsung LinkedIn B2B presence die beslissingnemers warm maakt? Kijk, echt wat voor ons!

Lees de case

Leads genereren bij labeldrukkers in aanloop naar een beurs? Als digitale drukpers specialist transformeert Xeikon haar eerste voorstel online én maakt het persoonlijk

Lees de case

Verhalen zijn een krachtig medium in marketing. En wanneer ze tot leven komen, kun je echt impact hebben. Om de aanwezigheid van Thermo King op de cruciale IAA Commercial Vehicles beurs te promoten, creëerden we een concept dat een allesomvattende brand-ervaring werd.

Lees de case
1 2 3