Startend van een bestaand standontwerp, besloten we om niet de producten, maar een idee centraal te stellen. Ons plan? Een stad van de toekomst laten zien. Een plek waar bedrijven en mensen samen gedijen. Een plek die focust op comfort, duurzaamheid en welzijn. Het was zowel een meeslepende visie op de toekomst, als een podium voor de innovaties van Thermo King.
We wilden dat ons verhaal verder zou reiken dan de muren van de Hannover Messe, en de periode van een week waarin de beurs plaatsvond. We wilden onze stand en zijn verhaal naar de wereld brengen. Dus …
- maakten we het echt en geloofwaardig
door van het beursontwerp een levensecht 3D-stadsmodel te maken
- bouwden we een mysterie dat mensen willen doorgronden
door met onze campagne van start te gaan zonder ons merk prijs te geven
- vervaagden we de grens tussen fictie en realiteit
door onze denkbeeldige stad te verrijken met échte topis en uitdagingen
Maar eerst gaven we die plek een naam: Thermotopia