Leads genereren vóór de beurs?

Leads genereren bij labeldrukkers in aanloop naar een beurs? Als digitale drukpers specialist transformeert Xeikon zijn eerste voorstel online én maakt het persoonlijk

‘n Kwestie van transformatie

Als maker van digitale labeldrukpersen met een behoorlijke naamsbekendheid is mensen naar je stand krijgen op de grootste labelbeurs één. Maar leads genereren zodat je op die beurs een degelijk talking point hebt?

Een meer dan degelijk talking point, zoals: de set-up die bij je onderneming en je toekomstplannen past. Een concreet voorstel om door te kunnen nemen, te verfijnen. Eén dat al redelijk heeft overtuigd voor die eerste ontmoeting op de beurs.

Digitale transformatie

Wat doe je dan als trendsetter in digitale druktechnologie met een merk dat eruit springt? Dat claimt dat je dankzij digitaal vóór blijft, aan wendbaarheid wint? Kunt transformeren als onderneming?

Juist. Digitaliseren.

Dus hebben we met de cats van Xeikon een platform ontwikkeld dat net dat doet: op basis van voorkeuren een gepersonaliseerd voorstel bezorgen.

“Roll out!”

Een voorstel-op-maat? Makkelijker gezegd dan gedaan. Want dit is een wereld waarin nauwgezette, specifieke set-ups en de persoonlijke aanpak van Xeikon voor eigenzinnige labeldrukkers de sleutels zijn tot verkoop.

Dus hoe vertaal je die beleving online? Op de campagnesite:

  • video intro door een bekend gezicht
    dé Xeikon labelspecialist spreekt je aan en rondt af
  • een duidelijk aanbod vooraf
    vragen, benodigde tijd én wat je krijgt
  • klantgerichte insteek
    relevante, ook verrassende vragen en parameters
  • een eerste gepersonaliseerd voorstel
    als PDF in e-mail wanneer je enkele data hebt achtergelaten

Benieuwd? Beleef het hier zelf

Hoe technologie jou helpt (en niet omgekeerd)

Het document zelf met het voorstel moet meer zijn dan tech en specs. Uiteraard horen die daar, want dat is wat labeldrukkers en persfreaks ook willen zien.

Alleen brengen we ze op die manier dat hun meerwaarde op vlak van productie, maar zeker ook voor de onderneming (digitale workflow, lage drempel, short runs, efficiëntie, diversificatie…) de focus is.

Extraatje? De doc opent met een persoonlijke aanspreking, pakt uit met een fotorealistische weergave van de volledige voorgestelde set-up én een mock-up van het soort label waarop de drukker mikt, met een vette knipoog naar de cheetah tech van Xeikon.

En het merk, dat blijft z’n straffe zelf

Vorm, beeldtaal, tone of voice: 100% Xeikon, natuurlijk. Werken met een sterk, uitgesproken merk blijft heerlijk.

Campagnebeeld is een digitale pers die zelf transformeert in een digitale cheetah, gemaakt van Xeikon componenten; de flagship technologie van Xeikon labelpersen. Nice job, 3D- en CG-team van BBC.

De toon blijft direct, speels, uitdagend en persoonlijk, zoals Xeikon is gekend. Alsof je hen al in het echt ontmoet.

En het resultaat?

Vóór de beurs een aantal aanvragen en leads binnen in de orde van een getal van drie cijfers. En na de beurs rollen de aanvragen nog steeds binnen.

Got a challenge for us?

Wherever you are, whatever you do,
a simple ‘hi’ is all it takes to get the ball rolling in the right direction.

Thank you, we'll be in touch as soon as possible.

There was an error, please try again.