maandag, 22 januari 2018 - In 2 minuten bent u helemaal mee

Hechtere relaties met onze partners leiden naar meer mogelijkheden voor onze klanten, daarvan zijn wij overtuigd bij BBC. Met Showpad gieten we de sales-ervaring voor de eindklant in een nieuwe vorm.

Dit gebeurt er wanneer je de eindklant centraal stelt:

Het pad van personalisatie vervolgd

Marketing draait vandaag rond personalisatie. Wie is uw doelpubliek? Wat drijft hen? En welke argumenten haalt u best boven? Dat moet u te weten komen én communiceren voor heel de . Hoe beter u daarin bent, hoe groter de kans dat u er een sales meeting uit haalt.

Maar dan...

Tijdens de sales pitch wordt dit pad van personalisatie nog al te vaak vergeten – of verlaten. Soms omdat we het nut niet inzien, soms omdat de middelen er niet zijn om het op een systematische en effectieve manier te doen.

Met Showpad en Pathways verandert dat.

Pathways: personaliseer uw pitch

Pathways is een service van BBC die Showpad inzet om personalisatie in sales mogelijk te maken. Het verzamelt alle relevante sales assets die u heeft, en plaatst die in een volgorde en context die perfect aansluiten op de specifieke persona die voor u staat.

Welke sales assets nemen we op in ons verhaal? Een kleine greep:

  • Calculators
  • Spec sheets
  • Solution briefs
  • Cases

Het resultaat is een natuurlijkere en meer waardevolle conversatie, omdat ze uitgaat van de uitdagingen en verwachtingen van de eindklant – niet van de elevator pitch van uw bedrijf.

Wij plaatsen ook meerdere call to actions in onze Pathways, en mogelijkheden voor uw gesprekspartner om tot de volgende stap over te gaan. Daarvoor baseren wij ons op onze ervaring om communicatie voor de volledige customer journey te creëren.

Geïnspireerd? Neem contact met ons op

Popcorn newsletter

Schrijf u hier in en u krijgt ongeziene updates.