donderdag, 14 november 2019 - 3 minute read

Blaas uw salesroutine in B2B nieuw leven in

Bylt. Een nagelnieuwe spin-off van BBC met één focus: zorgen voor betere saleservaringen in B2B – gebouwd op Showpad, het toonaangevende platform voor sales enablement.

Eerlijk? Bylt is gewoon een logische stap voor BBC. We zijn al jaren partner van Showpad, en we merken al jaren dat de klassieke sales pitch in B2B ten dode is opgeschreven.

Met Bylt haalt u – rigoureus – de bezem door uw salesroutine.

 

Met 120 slides zal het niet meer lukken

Feit: vóór ze contact opnemen met sales, hebben B2B klanten al 70% van het beslissingstraject zélf afgelegd.

B2B aankopers staan voor ingewikkelde problemen. De beslissingen die ze moeten nemen, gaan over honderdduizenden euro’s. Daarbij moeten ze – binnen hun onderneming – ook nog eens rekening houden met tal van stakeholders, allemaal met hun eigen beweegredenen.

Aan de andere kant van de vergadertafel zit sales. Hun uitdaging: almaar steviger concurrentie en almaar complexer problemen. Zie ze zitten, met hun presentatie van 120 slides. Maar of ze hun salesvoorstel daarmee verkocht krijgen, in pakweg 15 minuten?

Niet, dus.
Ziedaar het einde van de klassieke sales pitch in B2B.

 

Bylt helpt B2B aankopers bij hun aankoop

Showpad heeft een indrukwekkend parcours afgelegd. Dat geeft aan dat sales al lang op zoek was naar wat Showpad biedt: een compleet en flexibel platform voor sales enablement.

Dat BBC bylt lanceert, vult een al even specifieke B2B behoefte in: de behoefte om sterk gepersonaliseerde en overtuigende buyer experiences te kunnen aanbieden.

Hoe helpt bylt sales in B2B? Wel, met bylt hebt u slimme, overtuigende content binnen handbereik – content waarmee u de aankoper centraal plaatst en die u helemaal kunt afstemmen op hoe het gesprek verloopt.

Denk ook aan berekeningen op maat, 3D-, AR- en VR-ervaringen (om producten voor te stellen), modules om gepersonaliseerde voorstellen te maken, configurators voor producten en diensten (om offertes op maat te maken), stap voor stap opgebouwde verkoopverhalen, ...

Zo vertelt u een relevant verkoopverhaal.
En zo vertelt u een verhaal dat bijblijft.

 

Hoe krijgt u iedereen mee?

De sterkste buyer experience kunt u alleen maar opbouwen als u alle stakeholders erbij betrekt. Da’s waar bylt voor staat: contentmanagement, en dat stroomlijnen, vertalen en gelijkschakelen voor ál uw Showpad gebruikers – allemaal in één vlekkeloze flow.

Vraag het gerust aan GoodYear, DS Smith, G4S, Atlas Copco, Proximus of DHL. Die zijn maar wát blij met de manier waarop bylt erin geslaagd is om iedereen blij te maken met Showpad.

 

Showpad gecertificeerd

Als gecertificeerde – en gelauwerde – Showpad Solutions Partner helpt bylt klanten om, met Showpad, saleservaringen te bouwen die werken én die bijblijven.

Met kantoren in Gent, Londen en Munchen – niet toevallig ook die plekken waar Showpad aanwezig is – staat bylt bedrijven bij over heel Europa.

“Als creatief B2B bureau zoeken we constant manieren om onze klanten zo goed mogelijk te helpen om hun boodschap over te brengen aan hun klanten”, vertelt Jordan Audenaert, managing partner bij BBC.

““Met Showpad hebben we het beste platform om onze creatieve ideeën om te zetten in opmerkelijke ervaringen – ervaringen waarmee onze klanten een blijvende indruk kunnen maken op hún klanten.”

Meer weten? bylt.eu

Popcorn newsletter

Schrijf u hier in en u krijgt ongeziene updates.