Kunnen jullie…? Ja. Aan expertise geen gebrek bij Lybover. De laatste jaren breidde het industriële ingenieursbedrijf enorm uit, waarbij het ook verschillende nieuwe divisies opstartte. Elk met hun eigen identiteit en expertise.
Dat Lybover complexe engineeringprojecten volledig onder één dak kan uitvoeren, daar is geen twijfel over. Wel was er twijfel over de positionering van het bedrijf: wat is de rode draad die alle divisies met elkaar verbindt? Wat maakt Lybover één sterk merk?
Of BBC naast de zoektocht naar een corporate identity, ook hun employer branding en content wilde aanpakken? Daarop antwoordden wij dan weer … Ja.
Corporate branding? De Lybover way
Van industriële ontstoffing en verwerking van bulkgoederen tot industrial piping en turnkey recyclagelijnen. Hoe meer expertise, hoe beter, natuurlijk. Maar wat hebben al die divisies met elkaar gemeen?
Enkele diepgaande gesprekken en workshops later werd duidelijk dat wat Lybover onderscheidt niet per se schuilt in wat ze doen, maar in hoe ze het doen.
De manier waarop ze de meest complexe uitdagingen met beide handen vastpakken. Hoe ze expertise en ervaring combineren om precies de juiste oplossing te vinden. En hoe ze zo de visies van hun klanten omtoveren tot kwalitatieve eindproducten. Die mindset vind je enkel terug bij Lybover.
En op die filosofie bouwden we verder voor de volledige rebranding.
Lybover beantwoordt complexe vragen met ingenieuze oplossingen. Iets wat wel meer bedrijven beweren, maar weinigen ook werkelijk waarmaken. Hoe beter onze filosofie onderbouwen dan met de talrijke projecten die ze realiseerden? Niet alleen op de volledig vernieuwde website, maar ook in het jaarlijkse corporate magazine Lybover News, zetten wij op onze beurt complexe projecten om in heldere cases.
Employer branding? Laat maar komen!
Een corporate branding gefundeerd op de mensen die er werken, dat maakt de zoektocht naar een nieuwe employer branding een pak eenvoudiger.
Straffe projecten en ferme uitdagingen: de Lybover-collega’s zijn er zot van. Datzelfde enthousiasme zoeken we ook bij nieuwe collega’s.
Schrik jij niet terug van ‘onmogelijke’ projecten? Ben jij meer van ‘laat maar komen’ dan van ‘amai, oei, nee’? Dan durf jij weleens de geknipte persoon voor Lybover te zijn.
En onmogelijke projecten? Dat vraagt om een onmogelijke sollicitatie.
Een vlotte samenwerking zoals die met Lybover, daar zijn wij dan weer zot van. Wat startte als een zoektocht naar een corporate en employer brand concept, rolt vandaag nog steeds uit als always-on conversiecampagne.
Ook op zoek naar de rode draad in jouw bedrijf? Laat maar komen!
Wie u ook bent of wat u ook doet,
met een simpel berichtje zet u heel wat in beweging.
Thank you, we'll be in touch as soon as possible.
There was an error, please try again.