E-mailmarketing: ideaal voor B2B

Met e-mailmarketing communiceren we  kostenefficiënt, direct en doelgroepgericht met uw markt. Dat maakt van email marketing één van de meest succesvolle manieren om in B2B klanten te bereiken en te koesteren. Met email kunt u:

  • nieuwe klanten werven
  • customer relationships versterken
  • merkentrouw uitbouwen
  • sales stimuleren en opdrijven
  • traffic naar uw site genereren

London phone booth for e-mail, phone, texting

Traffic genereren, actie laten ondernemen

E-mail is het meest succesvol als het relevant, gericht en gepersonaliseerd is. Helemaal gericht op uw doelgroep zijn e-mail marketing campagnes ideaal om uw sales te ondersteunen. Daarom laten we uw e-mails passen in een ruimere strategie met duidelijke doelstellingen. De inhoud moet sterk zijn en relevant voor de ontvanger: hoe hoger de inhoudelijke meerwaarde voor uw publiek, hoe beter. Het design moet herkenbaar zijn en opgemaakt in uw huisstijl.

Achter de e-mail wacht een sterke landingspagina die in uw site is geïntegreerd. Die pagina is een concreet, relevant antwoord op uw aanbod in de e-mail en biedt één duidelijke actie aan die uw bezoeker kan ondernemen. Bijvoorbeeld:

  • gegevens achterlaten
  • contactformulier invullen
  • telefoneren
  • document(en) downloaden
  • game spelen
  • klikken op een link
  • poll invullen

Zoals elk medium heeft ook email zijn zwakke punten. Zakenmensen krijgen honderden emails per dag, het is daarom de uitdaging uw boodschap toegankelijk, uitdagend en relevant te maken zodat die niet als spam wordt gezien.

Creatieve e-mail marketing campagne

In e-mailmarketing kunnen we voor u:

Bron foto