visual

Yihaa !

Yihaa! Wij zetten met plezier onze schouders onder B2B marketing en HR communicatie. En we gaan telkens weer op zoek naar dat ultieme idee voor uw onderneming.

Fast facts

  • Aantal medewerkers: 28
  • Opgericht in: 1983
  • Omzet (2014): € 4.5 miljoen
  • Eigendom: management

B2B én HR

Wij zijn gek van B2B en HR: het is gewoon het liefste dat we doen. En dat voelt en ziet u wanneer u met ons werkt. Want uw communicatiestrategie is zo anders dan die in FMCG, en dus verdient die een unieke aanpak.

Van IMS naar BBC

BBC startte als Industrial Marketing Systems, opgericht in 1979 als afdeling van Marketing Systems, dat actief was in marketing consulting. In 1983 werd IMS een aparte vennootschap en legde voornamelijk de klemtoon op marketingcommunicatie en strategische planning. In 1988 registreerde het B2B® als merk en in 1993 doopte het bureau zichzelf om tot BBC.

1. A passion for new ideas

Inspiratie en inzicht schuilen overal. Dus wanneer we nieuwe ideeën tegenkomen, hoe gek ook op het eerste gezicht, vegen we ze nooit meteen van tafel. Elke case en elke vraag bekijken we met een frisse blik. En steeds weer zoeken we nieuwe invalshoeken om uw doel te bereiken.

2. Execute with excellence

Eigenlijk schuilt heel wat van deze waarde in de eerste. Maar hoe sterk een strategie of creatie op papier ook lijken, zonder een foutloze uitvoering schieten ze hun doel voorbij. En aan perfectie grenzende uitstekendheid, daar streven we naar.

3. Succeed in team

Ieder heeft bij ons zijn of haar specialisatie, dus slagen we alleen maar wanneer we samenwerken. Met elkaar, en met u.

4. A pleasure to work with

Omdat de klik belangrijk is. Omdat deadlines halen leuker is wanneer de samenwerking goed zit, en creatie en strategie elkaar goed moeten verstaan. En daarom kunnen we zeggen dat het ook voor u fijn is om met ons in zee te gaan.