What's fresh

creatief-zijn-bbc-6-manieren
6 manieren om creatief te zijn als ideeënarbeider
Elke dag nieuwe ideeën bedenken? Dankzij een fijne ontmoeting besefte ik wat het betekent om creatief te zijn en te blijven. Wat me tot deze 6 inzichten bracht die mij als speler-in-de-ideeënindustrie helpen fris werk te blijven leveren ...
Lees meer »
b2b-influencer-marketing-carole-lamarque-boek
Frisse kijk op influencer marketing
Zeg nog eens dat social media niet opbrengen: dankzij de DMB groep op Facebook won ik een meet & greet met Carole Lamarque, die pas een boek maakte over influencer marketing. ...
Lees meer »
strategic-marketing-day-2017
Wij gingen naar #smdayBE en namen mee…
Dit is wat wij meenamen van een dag Strategic Marketing Day in Brussel, waar de keynote spreker niemand minder was dan Joe Pulizzi - held! -...
Lees meer »
Blog listing page image
Zet de nieuwe LinkedIn-interface in voor HR
De nieuwe LinkedIn-interface geeft HR managers de mogelijkheden om een samenhangende employer brand te ontwikkelen, én eenvoudiger geschikte profielen te vinden. Dus waarom LinkedIn niet inzetten voor HR? Houd wel rekening met deze drie richtlijnen. Het Microsoft-effect De overname van...
Lees meer »
article-post-image
Hoe bereikt uw personeelsblad ál uw medewerkers?
U zou er jaloers op worden: bedrijven waarvan de medewerkers op één locatie werken. Zij hebben het namelijk gemakkelijk om iedereen te bereiken. Bovendien zitten die medewerkers vaak met dezelfde vragen, staan ze voor dezelfde uitdagingen en delen ze dezelfde...
Lees meer »
Xeikon-trillium-VR-google-cardboard
U bent klaar voor VR marketing in B2B
Dus u bent klaar voor VR marketing in B2B. Uw klanten ook? Voor maximale impact bij een brede doelgroep pakt u het het beste zo aan...
Lees meer »
AdWords in B2B | bbc.be
Marketing zonder grenzen: SEA vergroot uw bereik
Wereldwijde marketingcampagnes gericht op uw doelgroep? Maak optimaal gebruik van het bereik van SEA en ontwikkel een overkoepelende SEM strategie...
Lees meer »
front
In de praktijk: van schets tot schot in de roos
“Luisteren naar wat ouderen willen”. Rond dat thema wilde Weliswaar, het magazine van de Vlaamse overheid voor professionals uit de zorgsector, een sterke illustratie op de cover. Samen met illustrator Pieter Van Eenoge zocht en vond BBC de oplossing. Stap...
Lees meer »
original
De heilige drievuldigheid van een pakkende cover
Niet alleen uw favoriete tijdschrift scoort met een straffe cover. Ook uw personeelsblad heeft er baat bij. Welke drie elementen zorgen voor een uitnodigende en pakkende cover?...
Lees meer »
article-post
Vijf verrassende rubrieken voor een gevarieerd personeelsblad
Weer een beleidsartikel? Weer een interview? Met de volgende rubrieken brengt u variatie in uw personeelsblad. En vooral: u zorgt ervoor dat uw verhalen echt gelezen worden. ...
Lees meer »