banner1

Marketing zonder grenzen: SEA vergroot uw bereik

Solide SEM strategie

Wist u dat 71% van B2B-kopers zijn buyer journey begint met een generische zoekactie in een zoekmachine? De nood aan een overkoepelende Search Engine Marketing strategie is overduidelijk. SEM bestaat uit Search Engine Optimization & Search Engine Advertising. SEO is traag en duurzaam, SEA snel en veeleisend. Denk kano vs. jet ski.

Zou u graag een betaalbare en globale marketingcampagne uitvoeren die specifiek gericht is op uw doelgroep? Natuurlijk wilt u dat. Wat is dan het addertje? Het juiste moment en de juiste boodschap kiezen vereist expertise en, vooral, een weloverwogen SEM strategie.

Nood aan een duwtje in de rug? Download onze whitepaper over Google AdWords

5 veranderingen aan Google AdWords

Wilt u succesvolle SEA campagnes bedenken en uitvoeren? Dan moet u ter aller tijde up-to-date blijven. Om u op weg te helpen, analyseerden we Google’s recente aanpassingen aan AdWords.

  1. Verbeter uw CTR met 25%
    Expanded text ads bestaan uit twee titels van 30 tekens en een omschrijvingsveld van 80 tekens
  1. Verbeter uw zichtbaarheid
    De nieuwe display ads schikken zich automatisch naar de beschikbare plaats en vorm voor een optimale fit
  1. Kies uw doelpubliek
    Dankzij het nieuwe biedsysteem kunnen adverteerders individuele bids instellen voor tablets en andere devices
  1. Vind uzelf op Google Maps
    Lokale ads zullen binnenkort ondernemingen in uw buurt promoten met gesponsorde pins
  1. Evalueer uw data
    Google zal bepalen hoeveel in-store conversion er gebeuren door de locatie geschiedenis van mobiele toestellen te analyseren

Kan ik zelf AdWords schrijven?

Natuurlijk kan u dat. Weet wel dat doelloze ads nooit optimaal zullen renderen. Heeft u op voorhand een keyword onderzoek gedaan? Duidelijke en realistische doelen vooropgesteld? Ads geschreven volgens de laatste best practices? Maak u geen zorgen, daarvoor kan u op ons rekenen: download onze diepgaande whitepaper over Google AdWords.

15432-V1-Banner